Nelly.com volgt online stappen klanten

De online retailer Nelly.com volgt de verrichten van bezoekers van zijn website middels een nieuwe tool. De webwinkel doet dit met de Optitrack oplossing van ontwikkelaar Optimove.

Optitrack stelt online retailers in staat om het online gedrag van zijn bezoekers in beeld te brengen. Vervolgens kunnen zij de vergaarde gegevens gebruiken voor een gepersonaliseerde winkelervaring.

De oplossing werkt middels een html-code die aan vrijwel iedere website kan worden toegevoegd. Vervolgens meet deze onder meer hoe lang iemand in een bepaalde productcategorie winkelt, welke functionaliteiten van de site iemand gebruikt en welke items er worden toegevoegd aan het winkelmandje.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!