Kenzo maakt pop-up store interactief

Kenzo voorziet zijn pop-up store in het warenhuis van Primtemps van interactieve mogelijkheden via onder meer iBeacons. Het Franse modelabel gebruikt een app om consumenten een kijkje te geven in de exclusieve collectie van de pop-up store.

De zogenoemde Kenzo loves Printemps-app is voorzien van een game die gespeeld kan worden wanneer gebruikers van de app in de pop-up store zijn. Gebruikers van de app kunnen een shirt winnen nadat zij een zoektocht voltooid hebben die zich afspeelt in de pop-up store in het warenhuis.

Het in Parijs gevestigde modelabel promoot de app onder zijn volgers en fans op social media. Daarnaast is de app voorzien van ibeacontechnologie waarmee het gebruikers van de app binnen een bepaalde afstand attendeert op het dichtbijgelegen warenhuis.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!