Etos introduceert eigen superfoods

Etos zet zich met onder meer superfoods van het huismerk en een nieuwe indeling van het gezondheidsschap nadrukkelijker neer als gezondheidsadviseur. Dat heeft de Ahold-dochter maandag bekendgemaakt.

De winkelketen heeft een schap van veertien meter lang in zijn filialen geplaatst met gezonde snacks, thee en superfoods. Daarbij zijn tien superfoodproducten van Etos' eigen merk, zoals notenmixen. Etos voerde al een beperkt assortiment superfoods in de schappen van andere merken.

Het gezondheidsschap is daarnaast op basis van klantonderzoek ingedeeld in tien verschillende thema’s. Zo vinden consumenten bij ‘goed voornemen’ producten om te stoppen met roken en dieetproducten. Bij ´beter weetjes´ staat informatie over een gezonde levensstijl. Door het groeiende gezondheidsbewustzijn en de vergrijzing is gezondheid een markt die steeds belangrijker wordt, zegt een woordvoerder van de winkelketen tegen RetailNews. "Met kennis en advies en een brede keus aan producten wil Etos wil zijn klanten helpen gezond te leven."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!