Burberry verkoopt via Twitter tijdens modeshow

Burberry heeft de koopknop van Twitter maandag getest tijdens zijn modeshow op de Londen Fashion Week. Het Britse fashionlabel verstuurde tijdens de show zijn eerste tweets met de onlangs geïntroduceerde ‘Buy now’-optie van de sociaalnetwerksite.

Burberry stuurde geen berichten met de kleding die de modellen droegen, maar met hun nagellak. Om die aan te schaffen konden Twitter-gebruikers op de koopknop onder de tweet klikken, waarna de aankoop binnen Twitter kon worden afgerond. De kleuren nagellak die tijdens de show zijn gebruikt, waren exclusief via Twitter te koop.

Twitter maakte eerder deze week bekend de koopknop uit te rollen in samenwerking met enkele partners, waaronder Burberry. Wanneer consumenten op de knop klikken krijgen ze meer productinformatie en moeten ze hun leveringsvoorkeur en betalingsgegevens doorgeven. Wanneer die gegevens zijn goedgekeurd wordt de bestelling direct naar de verkoper verzonden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!