Groupon introduceert boodschappenapp

Groupon heeft een losstaande applicatie gelanceerd die gebruikers de kans geeft om het aankoopbedrag van levensmiddelen terug te verdienen. De marketingonderneming werkt daarvoor samen met fotochatdienst Snapchat.

Snap by Groupon geeft korting op producten van verschillende aanbieders met wie het samenwerkt. Gebruikers van de app kunnen het aankoopbedrag van bepaalde levensmiddelen terugverdienen wanneer zij een foto van hun kassabon uploaden in de app. Snap by Groupon is in eerste instantie uitgerold in Canada maar komt na een succesvolle testperiode nu naar de Verenigde Staten.

Groupon biedt gebruikers van Snapchat sinds kort tevens aanbiedingen waar ze zo snel mogelijk op moeten reageren. Consumenten die de aanbiedingensite volgen op Snapchat ontvangen in een bepaalde tijdsspanne een aanbieding op hun account. Deze deal wordt gelijktijdig naar alle gebruikers van het medium verzonden. Diegene die het eerst reageert krijg de kans om bijvoorbeeld voor vier dollar naar een concert te gaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!