H&M heropent met selfieservice en spiegeldisplay

H&M heropent zijn flagshipstore aan de Rotterdamse Koopgoot op 17 oktober als grootste filiaal van Europa. In de winkel heeft de Zweedse modeketen onder meer een selfiephotobooth en spiegeldisplay geïnstalleerd. Dat laat eigenaar Richard Kuijpers van leverancier Iretail.solutions weten aan RetailNews.

Het selfieplatform is op de kop ingericht met de collectie van H&M Home. Daardoor lijkt het volgens Kuijpers alsof de bezoeker aan het plafond kleeft. De service is gekoppeld aan de eventpagina van H&M op Facebook, waardoor de klant zijn foto daar direct kan terugvinden. “Deze ludieke manier zal de bezoekers verleiden met H&M Home, maar ook meteen vermaken”, aldus Kuijpers.

De Rotterdamse vestiging is uitgebreid naar 4500 vierkante meter met in totaal veertig paskamers. Bij de paskamers is een spiegeldisplay geplaatst, laat hij weten. “Daardoor kan de bezoeker in de spiegel kijken en tegelijkertijd informatie gepresenteerd krijgen.”

Bekijk een foto van de selfieservice op onze Facebook-pagina.

RetailTrends