Jumbo-personeel test eigen webwinkel

Medewerkers van Jumbo in Den Bosch en Amersfoort testen de online bestelservice van hun eigen supermarktketen. De proef loopt inmiddels twee weken, laat directeur supplychain Karel de Jong weten aan het Brabants Dagblad.

De online bestelservice wordt eind oktober, begin november uitgerold in heel Nederland. De Veghelse supermarktketen bezorgt boodschappen in eerste instantie niet thuis, maar laat klanten ze in de supermarkten en andere pick-up points afhalen. Zo bouwt Jumbo standalone afhaalpunten in Waalwijk en Tilburg, waar ze naast een afhaalpunt van Albert Heijn komen. Daarnaast komt er een groot afhaalstation in Sassenheim. Of Jumbo ook achter dat afhaalpunt zit, is nog niet duidelijk.

De e-commerceactiviteiten worden een derde pijler van de supermarktketen, zegt De Jong. “De reguliere Jumbo-supermarkten, Foodmarkt en e-commerce”, somt hij op. “We gaan er alles aan doen om ook online alle verwachtingen te overtreffen”, zei ceo Frits van Eerd in augustus bij de bekendmaking van de plannen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!