DEEN van start met nieuwe bezorgservice

DEEN is gestart met een eigen boodschappenservice voor dagelijkse boodschappen. Klanten van de supermarktketen kunnen online duizend verschillende kruideniersartikelen bestellen, die vervolgens gratis in West-Friesland worden thuisbezorgd of worden klaargezet in een van de zeventig fysieke winkels.

Met de service willen directeuren Boudewijn Deen en Leendert van Eck hun klant gemak bieden, door ‘vervelende’ boodschappen, zoals grote en zware voorraadboodschappen, klaar te zetten of thuis te bezorgen. De prijzen die in de winkel gelden, zijn gelijk aan de prijzen op de site. Alleen aanbiedingen en verse producten zijn niet online te bestellen. “We willen de klant - voor de mooie producten en sociale contacten - nog wel in de winkel hebben”, legt Deen uit.

DEEN wil de onlinemarkt stap voor stap betreden. Twee jaar geleden startte de supermarkt al met de mogelijkheid om bloemen af te halen. Aan deze service zijn vervolgens allergie- en dieetproducten en vis, vlees en gebak toegevoegd. “We willen de eerste zijn die een online supermarkt rendabel maakt”, aldus Deen.

Voor de bezorgservice is vlakbij het hoofdkantoor op industrieterrein Hoorn80 een speciaal afhaalpunt geopend, dat goed bereikbaar is. De bezorging vindt voorlopig alleen plaats in een beperkt gebied in West-Friesland. De online bestellingen worden in stevige dozen gedaan. “Geen krat met statiegeld. Een simpele, basic oplossing”, aldus van Eck.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!