Target laat klanten 'op de stoep' winkelen

Target werkt samen met startup Curbside, die klanten mobiel laat winkelen bij lokale vestigingen. De warenhuisketen test de technologie in tien winkels in de omgeving van San Francisco.

Met de samenwerking wordt Curbside toegevoegd aan de app van Target. Curbside richt zich op de winkelomgeving waarin de klant zich bevindt. De dienst moet het zoeken, kopen en afhalen van producten in winkels in de nabije omgeving gemakkelijker maken. Gebruikers van de dienst krijgen inzicht in het assortiment en de voorraad van winkels, waardoor ze kunnen shoppen zonder de fysieke winkel in te moeten. De aankoop kan tevens via de app betaald worden. Gebruikers ontvangen een melding wanneer een online bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

Curbside speelt in op het zogenaamde ‘get it now’-principe, aldus een woordvoerder van Target. “Daarmee sluit het aan bij onze doelstelling om winkelen makkelijker te maken. Het is voor ons een mooie verbinding tussen online- en offline winkelen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!