Waitrose ontwikkelt thuisscanner

Waitrose werkt aan een scanner waarmee consumenten producten aan hun online boodschappenlijstje kunnen toevoegen. Hiervoor werkt de Britse retailer samen met de Amerikaanse ontwikkelaar Hiku.

Naast het scannen van artikelen, kunnen gebruikers gebruikmaken van spraaksturing. Daardoor kunnen consumenten ook items die zij niet in huis hebben toevoegen aan hun lijst. Wanneer zij zich buitenshuis bevinden kunnen zij hun smartphone gebruiken om producten aan hetzelfde boodschappenlijstje toe te voegen. Zodra de lijst compleet is kunnen zij de producten thuis laten bezorgen of afhalen bij een Waitrose in hun directe omgeving.

Waitrose test de thuisscanner, die vier keer sneller werkt dan de app, in eerste instantie onder zijn werknemers. Een pilot onder consumenten staat voor begin 2015 op de agenda.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!