V&D komt met nieuwe merken en multibrand area’s

V&D heeft dit najaar ruim honderd nieuwe merken aan zijn assortiment toegevoegd. Daarmee presenteert de warenhuisketen dit jaar in totaal meer dan tweehonderd nieuwe merken in zijn winkels. Daaronder zijn zowel producten uit het hogere als lagere segment, om consumenten een ruimere keuze te bieden. 

V&D lanceerde eerder dit jaar een nieuwe strategie om volgend jaar weer zwarte cijfers te schrijven. De winkelketen heeft in Leiden een beleveniswinkel geopend, waarvan het concept de komende vijf jaar gefaseerd naar alle vestigingen wordt uitgerold. Daarnaast is het product- en merkenaanbod bij V&D sindsdien aanzienlijk gewijzigd.

De nieuwe merken komen terug in alle afdelingen van het warenhuis. Kleding wordt daarnaast sinds kort gepresenteerd in multibrand area’s, laat V&D weten. ‘Met deze merken en presentatie zet V&D een volgende stap in de vernieuwing van het warenhuis’, aldus het concern.

V&D beschikt inmiddels over ruim vierduizend A-merken shop-in-shops. Vorig jaar boekte de retailer een verlies van 42 miljoen euro, een ruime verdubbeling ten opzichte van een jaar eerder.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!