Stills Atelier en Suppakids in Stuttgart

De pop-upstore van Stills Atelier in Den Haag en Suppakids in Stuttgart kwamen afgelopen week voorbij op onze social media-kanalen. 

De eerste pop-upstore van Stills Atelier opende vorige week in Den Haag. In de tijdelijke winkel aan de Denneweg vinden klanten fashionitems uit de archieven van het atelier voor gereduceerde prijzen. De zogenoemde Archives pop-upstore is tot eind januari geopend en moet klanten een rustige plek in het hectische centrum bieden.

Kennismaken met de winkel van de toekomst kan in de Imagine Shop van designmagazine Dezeen in Selfridges in Londen. De ruimte is voorzien van technologische snufjes, zoals 3D-geprinte producten en augmented reality. Met behulp van laatstgenoemde technologie kunnen bezoekers in de Dezeen Watch Store zien hoe horloges bij hen staan. 

Verder op Pinterest een video van de eigenaar van Mr. Bitcoin die NFC-chips heeft geïmplanteerd, waarmee de fabrikant van bitcoinautomaten uiteindelijk contactloos wil betalen, het storedesign van Twisted Frozen Yoghurt en opmerkelijke visual merchandising van Witty Knitters.

In de wekelijkse Facebook-rubriek 12x kwamen een dozijn elektronicazaken langs waarin je graag vierkante ogen krijgt. Uiteraard is er een plek ingeruimd voor een vestiging van Apple, terwijl ook winkels van Volume in Melbourne en AER in Shengzhen het fotoalbum sierden.

Suppakids in Stuttgart is een kleine winkel voor kleine klanten. De Duitse vestiging valt op door het winkelinterieur dat kinderen tot op zekere hoogte in staat stelt zelf hun schoenen van het schap te pakken.

HEMA werd afgelopen week voor de zevende keer op rij uitgeroepen tot het meest onmisbare merk van Nederland. De winkelketen vierde dat met een heuse graancirkel in een biologische akker bij Schiphol, in de vorm van een rookworst.

Verder op Facebook de introductie van RetailWatching, opvallende borden van Jumbo en de covers van RetailTrends en EtailTrends.

Volg RetailTrends Media ook op Facebook en Pinterest.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!