Vendingmachine past gezichtsherkenning toe

Verkoopautomaatontwikkelaar Smart Vendor Solutions lanceert een automaat met gezichtsherkenning om klanten een gepersonaliseerd menu voor te schotelen. Gebruikers van de automaat kiezen zelf of zij gebruik willen maken van de gepersonaliseerde menu’s.

Zodra gebruikers voor het apparaat worden ze begroet. Daarbij onthoudt de Luce X2 Touch TV voorkeuren, zoals de sterkte van de koffie en of er suiker in moet. Daarnaast kan het apparaat producten achterhouden. Zo kunnen ziekenhuizen de automaat zo instellen dat deze snacks met veel suikers niet meer aanbiedt aan patiënten. Ook kunnen op deze manier sigaretten weggehouden worden bij minderjarigen.

De automaten zijn voorzien van een speciale chip die ze geschikt maakt voor contactloos betalen. Deze chip herkent consumenten in de toekomst vanaf een afstandje aan de hand van hun smartphone. Smart Vendor hoopt volgend jaar te starten met de uitrol van de nieuwe automaten. De eerste automaten gaan naar het Verenigd Koninkrijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!