HelloFresh is dinsdag op de eindejaarsbijeenkomst van VEDIS verkozen tot het meest innoverende en relevante retailconcept. De online aanbieder van maaltijdboxen met verse ingrediënten kreeg veertig procent van de stemmen van de ruim honderdvijftig aanwezigen op het event van detailhandelsplatform VEDIS.
HelloFresh was met vier andere retailers genomineerd voor de prijs. Bilder & De Clercq kreeg 31 procent van de stemmen, op afstand gevolgd door ReShare Stores met zeventien procent. Hekkensluiters waren De Schoenenfabriek en Bakhuys Amsterdam met respectievelijk zeven en vier procent van de stemmen.
De vijf kandidaten waren door een vakjury geselecteerd uit een lijst van 23 retailers. Criteria waren dat een concept vernieuwend in de marktbewerking en onderscheidend moest zijn, relevant en actueel en ‘here to stay’. Aan de winst van VEDIS New Retail Champion 2014 zijn een consumentencampagne van reclamebureau XXS Amsterdam, vijf dagen consultancy van Capgemini en een Toshiba-tablet verbonden.
HelloFresh is VEDIS New Retail Champion 2014
Gepubliceerd op 17 december 2014 om 07:37
Reacties 0