Store for Brands heeft dinsdag op Schiphol Plaza met een tijdelijk winkel van Microsoft zijn tweede vestiging in ons land geopend. Met Store for Brands kunnen merken consumenten via een tijdelijke brandstore kennis laten maken met hun concept. De zogenoemde Windows 2in1 store maakt een maand gebruik van de vestiging.
Store for Brands opende in 2011 zijn eerste filiaal in de Kalverstraat, terwijl de onderneming ook pop-up shops op high traffic locaties aanbiedt. Zo opende Duyvus tijdelijke winkels in vestigingen van V&D in Den Haag en Rotterdam. Hiervoor heeft Store for Brands flexibele pop-up units ontworpen die zijn voorzien van een videowall en mogelijkheden tot branding. “Daarmee kan snel en professioneel een merkbeleving worden gerealiseerd”, stelde eigenaar Nynke ten Napel eerder tegen RetailNews. “Interactie en experience staan altijd centraal om onderscheidend te kunnen blijven binnen het retaillandschap.”
Store for Brands opent tweede vestiging
Gepubliceerd op 22 december 2014 om 00:00
Reacties 0