Zeeman introduceert één betaaloplossing voor alle winkels

Zeeman gaat werken met een nieuwe elektronische POS-betaaloplossing die is bestemd voor al zijn 1.200 vestigingen in zeven landen. “Er zijn daarmee jaarlijks aanzienlijke besparingen te realiseren”, aldus cfo Albert van Bolderen van de textielsupermarktketen.

De overstap op het nieuwe systeem bespaart de winkelketen naar eigen zeggen op implementatie, onderhoud, beheer en transactiekosten. Door met slechts één kassakoppeling en uniforme rapportage te werken die realtime inzicht geeft in geldstromen per filiaal, land of regio worden er bijvoorbeeld aanzienlijke besparingen op zowel administratief controleniveau als op het gebied van technisch en IT-beheer gerealiseerd.

Verder kan elke andere lokale processor inhaken op dit platform en dat is volgens de retailer belangrijk voor internationale betalingen. Bij de overstap naar het systeem van PayPlaza hoort ook een nieuwe betaalautomaat. Alle vestigingen van Zeeman gaan werken met de iPP350, een vaste betaalterminal die in de cloud gekoppeld kan worden aan het bestaande kassasoftware-systeem. Deze heeft tevens de beschikking over NFC voor contactloos betalen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!