Productsuggesties op basis van de huidconditie van shoppers, dat is wat de slimme spiegel van Panasonic doet. Het technologieconcern presenteerde zijn futuristische spiegel op de Consumer Electronics Show (CES) die plaatsvindt in Las Vegas.
Een consument die een gedetailleerde analyse van haar huid aandurft, neemt plaats voor de spiegel. Het voorwerp kan worden aangestuurd met een afstandsbediening of via stemcommando’s. Met hulp van gezichtsherkenningssoftware worden rimpels en vlekjes in kaart, waarna een hologram van het gezicht wordt geprojecteerd.
Vervolgen beveelt het object beautyproducten aan die uitkomst moeten bieden bij de getraceerde onvolkomenheden. Shoppers die willen weten hoe ze eruit zien met bijvoorbeeld smokey eyes kunnen er ook verschillende soorten make-up virtueel mee uitproberen.
Op IFA liet Panasonic zijn spiegel ook zien en dat ging zo:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand…
Gepubliceerd op 9 januari 2015 om 00:00
Reacties 0