De slimme mat van Uggs

Schoenenmerk Uggs test op twee locaties in de Verenigde Staten de inzet van RFID om de betrokkenheid van klanten en beleving in de winkel te vergroten.

Consumenten kunnen met hun Uggs op een slimme mat staan als zij meer informatie over het product willen. Het bijbehorende scherm wordt via RFID geactiveerd. Consumenten krijgen daar een overzicht met bijpassende productopties en kunnen een video met stijladvies bekijken. Tevens hebben ze de mogelijkheid om zichzelf een sms of e-mail te zenden met de productlink, om de schoenen op een later stadium aan te schaffen. Daarnaast brengen de schermen het online aanbod van het merk naar de winkelvloer.

De software van Demandware wordt op het NRF-congres in New York vertoond. Retail Week laat zien hoe het werkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!