Hoe betalen er over vijf jaar uit ziet

Mobiel betalen mag in opkomst zijn, maar consumenten hebben nog wel wat aansporing nodig om af te rekenen met hun smartphone. Zo zou 79 procent vaker mobiel betalen als de retailer daarmee korting of coupons zou aanbieden, concludeert Accenture na onderzoek onder vierduizend Amerikaanse consumenten. Retailers die nieuwe betaalmethoden willen stimuleren doen er daarom goed aan hun klanten een reden te geven om over te stappen. Opvallend: meer dan de helft van de consumenten verwacht in 2020 nog altijd wekelijks met gewone ouderwetse briefjes en munten te betalen. Meer uitkomsten uit de studie in onderstaande infographic.

 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!