Neiman Marcus zet interactieve tafels in

Neiman Marcus heeft drie warenhuizen voorzien van een nieuwe interactieve retailtafel. Daarvoor werkt de Amerikaanse retailer samen met ontwikkelaar T1Vision. De tafel is voorzien van een 32 inch touchscreen met ultra HD-resolutie.

De interactieve tafels zijn ze te vinden op de schoenenafdeling van het warenhuis. Consumenten die op zoek zijn naar schoenen kunnen de tafels gebruiken om door het assortiment te bladeren.

De technologie achter de tafel is afkomstig van T1Vision. Dat bedrijft levert ook de OneShop-software waar de tafel op werkt. OneShop toont consumenten het complete assortiment van Neiman Marcus, zowel wat er in de winkel voorradig is als wat online te bestellen is. Consumenten kunnen artikelen toevoegen aan hun wishlist en deze, inclusief link naar het product in de webwinkel, mailen naar zichzelf of naar hun vrienden.

De tafel is ontstaan uit een samenwerking tussen T1Vision en het Neiman Marcus Innovation Lab. "Wij wilden onze klanten meer winkelgemak bieden en de brug tussen online en offline winkelen verkleinen", aldus Scott Emmons, manager van het Neiman Marcus iLab.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends