Only for Men doopt eerste winkel om tot The Bakery

Only for Men opent in maart een jeanswinkel waar de aankopen ‘worden meegegeven in een broodzak’. Het nieuwe concept The Bakery in het Brabantse Reusel is een aanvulling op de lokale modewinkel van Only for Men. Dat zegt oprichter Piet Feenstra tegen RetailNews.

Het familiebedrijf Only for Men werd in 2002 opgericht in Reusel met een winkel in de Bakkerstraat. Die voormalige bakkerij van 180 vierkante meter wordt nu verbouwd tot een ‘spraakmakende jeanswinkel’, laat Feenstra weten. In de winkel kunnen mannen terecht voor merken als Denham, Scotch & Soda, Replay en Diesel. Het concept heeft oog voor de historie van het pand en de omgeving en laat zich omschrijven als ‘een sportief denim/casual, waarbij de authentieke bakkerijsfeer een rol speelt’. De eerste vestiging van The Bakery opent in maart zijn deuren.

De eerste winkel van Only for Men is op zijn beurt verhuisd naar een nieuwe locatie aan de Lindestraat, waar de retailer de beschikking heeft gekregen over 550 vierkante meter oppervlakte. Die vestiging sluit 9 februari zijn deuren, om een maand later weer te openen met onder meer een atelier en horecagelegenheid.

Met de ‘dubbele’ vestiging wil Only for Men de totale beleving voor de man centraal stellen om zo een grotere lokale doelgroep aan te trekken. De twee filialen van de mannenmodeketen vormen volgens Feenstra samen met twee damesmodezaken het modeplein van het dorp.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!