Asos laat Nederlandse klant gratis retourneren

Nederlandse consumenten kunnen hun aankopen bij de Britse etailer Asos sinds deze week gratis retourneren. De fashionwebsite werkt voor de tijdelijke campagne samen met PostNL en UPS.

De proefperiode van nog onbekende duur volgt op de lancering van next day-delivery, die een maand eerder werd geïntroduceerd. Klanten die hun bestelling willen retourneren moeten het pakketje binnen vier weken na ontvangst inleveren bij één van de PostNL of Kiala-punten in ons land.

Nederland is een belangrijke markt voor Asos, geeft regiomanager Natasja Giezen-Smith aan. “Onze klanten hebben ons verteld hoe belangrijk gratis retourneren is in het ontwikkelen van Asos tot een fijne plek om te winkelen.”

Asos wil in ons land doorgroeien tot aanbieder ‘van de grootste keus en beste modebelevenis in Nederland’, aldus Giezen-Smith. “Dit is weer een stap in die richting.” De bezorging van Asos naar Nederland was al langer gratis bij bestellingen boven de 25 euro.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!