Boodschapp opent eigen websuper

De mobiele app Boodschapp heeft onder de naam Goodso een eigen websuper geopend. De webshop gaat eerst een klein halfjaar proefdraaien om daarna de deuren voor iedereen te openen, laat managing director Jeroen de Bakker van Boodschapp.nl weten aan Het Financieele Dagblad.

Consumenten kunnen Boodschapp raadplegen om de samenstelling en prijs van voedingsproducten in supermarkten te vergelijken. De app heeft inmiddels meer dan tienduizend producten in de database die afkomstig zijn van onder meer Albert Heijn en Jumbo. Goodso gaat glutenvrije producten verkopen, die abonnees elke vier weken kunnen laten thuisbezorgen. Het productassortiment bestaat uit 'voorraadkastproducten' zoals pasta, crackers en melen. 

Goodso stelt dat glutenvrije boodschappen doen nu te veel tijd in beslag neemt. In eerste instantie mikt de websuper volgens De Bakker op vijftienhonderd klanten. In Nederland en omliggende landen ziet hij zes miljoen potentiële klanten. Door de hogere marges op glutenvrije producten denkt hij binnen drie tot vier jaar winst te kunnen maken.

RetailTrends