De zoektocht naar authenticiteit

Voorlopig mag de omzet van initiatieven als puurdichtbij.nl en marktlokaal.com 'spielerei' zijn, online foodspelers met lokale producten vallen in de smaak. Laurens Sloot gaat in op de oorzaken van dit oprukkende fenomeen en hoe supermarkten kunnen aanhaken. "De nieuwe technologie maakt mogelijk dat de boer of de slager als lokale producent weer rechtstreeks contact heeft met lokale consumenten. En je ziet nu ook dat er commerciële jongens instappen, zoals Rocket Internet die achter verssite Bonativo.nl zitten."


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!