​EBays leergeld van programmatic buying

​EBays leergeld van programmatic buying

EBay startte onlangs met een pilot van één week waarbij zijn reguliere advertenties werden stilgezet en er alleen campagnes via programmatic buying draaiden. Head of advertising Phuong Nguyen vertelt aan The Drum wat de online marktplaats daarbij ontdekte. Voor marketeers is programmatic buying bijvoorbeeld geen aparte discipline, maar een middel om efficiënter te werken en ruimte te creëren voor creatieve ideeën.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!