​KPN test nieuwe winkelformule

KPN heeft een eerste winkel voorzien van een nieuw interieur en winkelconcept. De vestiging aan de Lange Poten in Den Haag is in het wit gestoken, met witte panelen en grote videoschermen, zitbanken en tafels. Dat meldt Telecompaper.

Het pand van 140 vierkante meter is volgens KPN ingericht om klanten 'zo echt mogelijk onze producten en diensten te laten ervaren'. Ze hebben ze de mogelijkheid om mobiele telefoons uit te proberen, tv te kijken en accessoires te bekijken. “De klant mag alles aanraken en alles proberen", aldus winkelmanager Fred Kok.

Het concept wordt deze maand ook in de Bartejorisstraat in Haarlem geïntroduceerd. KPN gaat in de twee winkels de reacties van klanten meten.

KPN neemt deze week afscheid van het jongerenmerk Hi. Als gevolg van de samenvoeging zullen de 52 Hi-winkels in Nederland deze zomer worden gesloten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!