Starbucks laat klant winkelmuziek kiezen

Leden van het loyaliteitsprogramma van Starbucks kunnen straks de muziek in de vestigingen van Starbucks bepalen. De koffieketen werkt hiervoor samen met muziekdienst Spotify.

Starbucks stelt voor de samenwerking zijn loyaliteitsprogramma open voor Spotify. In eerste instantie ontvangen 150 duizend werknemers van Starbucks een lidmaatschap voor Spotify. Vanaf komende herfst kunnen ze muziekspeellijsten creëren. Leden van Starbucks' loyaliteitsprogramma hebben via de Starbucks-app toegang tot speellijsten en kunnen de lijsten beïnvloeden.

Gebruikers van Spotify kunnen verder punten sparen die in te wisselen zijn bij de koffieketen. De dienst wordt na de Verenigde Staten uitgerold in Canada en het Verenigd Koninkrijk.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!