​Folders Dirk en Intratuin in de prijzen

Dirk en Intratuin zijn binnen respectievelijk de food- en non-foodbranche uitgeroepen tot nationale winnaar van de Beste Folder Awards 2015. Dat is donderdag tijdens het Brievenbusreclame Congres bekendgemaakt.

In totaal hebben ruim 61 duizend consumenten hiervoor voor op hun favoriete folder gestemd. Consumenten gaven supermarktketen Dirk vooral een hoog cijfer op het aspect scherpste aanbiedingen. De folder van Dirk kreeg als eindcijfer een 8,29. Plus en Hoogvliet kregen respectievelijk een 8,08 en een 8,04 als eindcijfer.

Intratuin werd uitgeroepen tot winnaar in de categorie nationaal non-food. Consumenten kenden de folder van de tuincentrumketen een hoge waardering toe op onder meer de aspecten inspiratie en leukste producten. De folder van Intratuin krijgt een 8,04 als eindcijfer. De andere genomineerden in deze categorie Zinzi en Xenos kregen respectievelijk een 7,89 en een 7,81.

De regionale winnaar is bouw- en woonwarenhuis Boer Staphorst met een eindcijfer van 7.88. Vooral op het aspect aantrekkelijkheid scoort diens folder hoog. Foto Klein kreeg een 7.80 als eindcijfer. In 2013 en 2014 werd de fotozaak nog uitgeroepen tot winnaar in deze categorie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!