Hightech verstoppertje

Foodretailer Don Giulio Salumeria verkoopt Italiaanse producten in Moskou en had flink last van de importstop die de Russische regering invoerde. Om extra aandacht te genereren voor zijn winkel, liet hij een marketingbureau dit billboard ontwikkelen. Op het eerste gezicht een doodgewoon billboard. Zodra echter een Russische politieagent in de buurt kwam, veranderde de getoonde content dankzij een camera en herkenningsoftware. Het eerste billboard dat niet gezien wil worden!


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!