Britse etailer stemt campagne af op weer

Very.co.uk. lanceert een advertentiecampagne die zich via locatiegegevens realtime aanpast aan het weer. De campagne is te zien op zowel desktops als handheld devices.

De campagne maakt gebruik van de locatiegegevens van de gebruiker. Advertenties tonen de weersverwachting, met daarbij een foto van een bijpassende outfit. Wanneer het die week dertig graden wordt, zien gebruikers productafbeeldingen van korte broeken, t-shirts en jurkjes. Wordt het twintig graden met kans op een bui, dan toont de advertentie foto's van kleding die past bij die weersomstandigheden.

Wanneer consumenten op de banner klikken worden zij rechtstreeks naar de productpagina gebracht. Daar kunnen zij het product direct aanschaffen, waarna zij het de volgende dag in huis hebben.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!