Nivea bakt ze bruin

Nivea bakt ze bruin

Met de zomer in aantocht liggen de winkels weer vol met zonbeschermers. Ook Lidl speelt in op de groeiende vraag naar beschermende crèmes en sprays. De advertentie van de supermarktketen wordt gesierd door een zonnende peuter, die toch niet bekendstaat om zijn liefde om ingesmeerd te worden. Nivea haakt daar op zijn beurt handig op in, door in Brazilië poppen uit te delen die verbranden als ze niet worden ingesmeerd. Knap staaltje marketing, dat uiteraard op beeld is vastgelegd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!