Met de vernieuwde app van American Eagle Outfitters kunnen klanten kleding apart laten leggen in de winkel. Gebruikers kunnen door het complete assortiment bladeren en kleding die hen aanspreekt reserveren in de winkel. Deze kunnen zij vervolgens passen in het dichtstbijzijnde filiaal van de kledingketen.
De app van American Eagle is de afgelopen tijd snel in populariteit gegroeid. Het aantal bezoekers is toegenomen, gebruikers komen vaker terug en voegen meer artikelen toe aan hun winkelmandje. De nieuwe Try & Buy-functie moet gebruikers enthousiast houden voor de app. De dienst is vooralsnog beschikbaar in dertien steden en is eind dit jaar uitgerold over alle vestigingen. Vervolgens moet de dienst ook beschikbaar worden via de webwinkel van de keten.
“Onze doelgroep is voornamelijk vijftien tot 25 jaar”, aldus directeur mobile Jeremy Xavier bij de kledingretailer. “Dit is een groep die snel meegaat in digitale ontwikkelingen, vandaar dat we Try & Buy in eerste instantie aanbieden via onze app.” De uitbreiding voor de app is sinds deze week beschikbaar voor de iPhone applicatie van de retailer. Een versie voor Anroid-toestellen is in de maak.
Reacties 0