App laat klant zijn auto vormgeven

De Japanse autofabrikant Infiniti gebruikt een app om consumenten hun gewenste auto samen te laten stellen. De app is beschikbaar voor iedereen en maakt gegevens inzichtelijk voor verkopers. Hiermee kennen zij de wensen van de klant wanneer zij de showroom binnenstappen om een auto van het luxemerk van Nissan aan te schaffen.

Klanten kunnen middels de app thuis hun ideale Infiniti samenstellen. Deze gegevens worden doorgestuurd naar de dichtstbijzijnde dealer op het moment dat de klant daar middels de app een afspraak plant.

“Met de app willen wij onze klanten een optimale aankoopervaring bieden”, aldus manager communicatie Kyle Bazemore bij Infiniti USA. “De app biedt hen de mogelijkheid om zich thuis volledig te verdiepen in de opties van de verschillende modellen. De keuzes die zij thuis maken, worden vervolgens door de verkoper in de showroom gebruikt bij de daadwerkelijke aankoop van de auto.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!