​Jan Linders worstelt met tempo orderpicken

De snelheid van het orderpicken voor online bestellingen bij Jan Linders ligt te laag. De supermarktketen zoekt met leveranciers naar manieren om het tempo op te voeren, meldt Distrifood.

“Een klein potje sambal oelek pakken in een schap van twaalf meter duurt gewoon even”, schetst commercieel directeur Chantal de Rijk. “Waar staat dat potje nou precies en is het ook de goede variant?”

Jan Linders houdt sinds mei dit jaar een pilot waarbij een testteam van 25 klanten online hun boodschappen bestellen. Het aantal bestellingen, de levering en kwaliteit van de versproducten stemt volgens De Rijk tot tevredenheid. In september wil de keten zijn webwinkel verder uitrollen. Eind dit jaar moeten twintig vestigingen online actief zijn. Jan Linders beschikt over 58 supermarkten in het zuidoosten van Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!