​Personeel leidt online klant rond via slimme bril

Online klanten van Dawsons Music kunnen een kijkje nemen in de fysieke winkels van de retailer. Hun computer maakt daarvoor verbinding met de intelligente bril die het personeel van de muziekretailer draagt.

Voor de opmerkelijke winkeltour werkt Dawsons Music samen met ontwikkelaar GoInStore. Bezoekers van de website die kiezen voor de online tour zien deze in first person view via de bril van het winkelpersoneel. Zij geven het personeel daarbij instructies en ontvangen tips via een tweezijdige audiostream.

Bezoekers worden tijdens de tour gekoppeld aan een medewerker van de winkel die hen het meest kan vertellen over hun muzikale voorkeuren. Hierbij maakt de dienst gebruik van de GoInStore Assignation Engine. Deze slaat voorkeuren van klanten op om hen een zo passend mogelijke ervaring te bieden.

De nieuwe manier van communiceren is sinds vorige week beschikbaar voor alle elf vestigingen van de Britse muziekretailer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!