Sale, en elf andere inhakers op Sail

Retailers en merken grijpen grote evenementen maar wat graag aan om zichzelf onder de aandacht te brengen. Geen Koningsdag, Bevrijdingsdag of Nieuwjaarsdag gaat voorbij, zonder dat bedrijven er een woordgrap over hebben gemaakt. Eens in de vijf jaar is ook Sail aan de beurt, het zeilevenement dat Amsterdam op dit moment in zijn greep houdt. De Amsterdamse servieswinkel en atelier Blond steelt de show met zijn ‘sale’, maar dat niet alle retailers en merken vijf jaar op hun inhaker hebben gebroed is wel duidelijk.

Blond Amsterdam

Bolletje

De Bijenkorf

Gall & Gall

Heineken

HEMA

Media Markt

Praxis

Sourcy (A mast-have tijdens Sail Amsterdam!)

Spar

TomTom

Dirk
Supermarktketen Dirk bleef weg van de woordgrappen en kwam met een heuse floating market. Bezoekers van Sail konden woensdag gratis boodschappen doen op één van zijn negen boten.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in