Nooit eerder zijn de belangrijkste denk- en doe-modellen binnen retail en trademarketing op zo'n overzichtelijke wijze verzameld in één boekwerk. In Het Retail en Trade Marketing Modellenboek zijn 25 modellen opgenomen, die er echt toe doen.
Vanuit een holistiche kijk op retail biedt het boek instrumenten om de complexiteit van het retailvakgebied tot de essentie terug te brengen.
De verkopen van het boek lopen erg goed en het is als verplichte literatuur opgenomen bij diverse retail- & trade-opleidingen! Zie RetailWatching voor blogs rondom het boek:
http://www.retailwatching.nl/strategie/blogs/pDaYi...
http://www.retailwatching.nl/formules/blogs/IW3eqa...
http://www.retailwatching.nl/strategie/blogs/GGYrQ...
http://www.retailwatching.nl/marketing/blogs/cb4qQ...
http://www.retailwatching.nl/strategie/blogs/52GjW...
Het Retail en Trade Marketing Modellenboek biedt tevens een nuttig en actueel overzicht van de belangrijkste vakgebied- en calculatiebegrippen. Een must-read voor alle professionals die werkzaam zijn in en rondom deze vakgebieden en voor het gebruik binnen advanced Retail- en Trade Marketing-opleidingen.
Het boek is geschreven door Ruud Verschuur RM/EMP en Ron Cijs en is een uitgave Stichting Trade Marketing Association (TMA) en RetailTrends Media.
Prijs: 35 euro (excl. btw- en verzendkosten)
Stuur een e-mail naar sales@retailtrends.nl om een bestelling te plaatsen.
Reacties 0