​Neiman Marcus breidt visuele zoekoptie uit

Warenhuisketen Neiman Marcus heeft zijn visuele zoekmachine van een upgrade voorzien. Gebruikers kunnen nu in meerdere productcategorieën zoeken en krijgen extra suggesties gebaseerd op hun invoer.

De Snap.Find.Shop dienst stelt klanten in staat om afbeeldingen van producten te uploaden. Vervolgens krijgen zij productsuggesties die aansluiten of zelfs één-op-één overeenkomen bij de visuele zoekopdracht. De dienst was voorheen alleen beschikbaar voor handtassen en schoenen, maar is nu in staat om producten binnen het gehele assortiment van de retailer te vinden.

Daarnaast doet de dienst nu extra suggesties op basis van de invoer van de consument. Dit komt door een samenwerking die het warenhuis is aangegaan met het mobiele visuele zoekplatform Slyce.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!