​Geautomatiseerde foodretailer opent deuren

In San Francisco is een foodrestaurant geopend waar zo min mogelijk personeel aanwezig is. Het concept Eatsa opent later dit jaar nog twee vestigingen in Californië.

Eatsa laat klanten hun bestellingen plaatsen en betalen via hun smartphone of een instore tablet. De retailer werkt met een geautomatiseerd pick-up systeem dat de producten in speciale kluisjes plaatst. Zodra een maaltijd klaar is, verandert de deur van de kluis in een afbeelding van het voedsel. De klant kan zijn bestelling eruit halen wanneer hij dat wil. “Dit order anywhere-concept zorgt dat klanten zo min mogelijk hoeven te wachten”, aldus medeoprichter Scott Drummond. “Het is eigenlijk lunch on demand.”

Alle maaltijden bevatten quinoa als basisingrediënt en zijn verder af te stemmen op de smaakvoorkeuren van de klant. Alle maaltijden kosten 6,95 dollar (6,15 euro). Eatsa kan zijn prijzen naar eigen zeggen laag houden doordat er weinig personeelskosten zijn. Er is één winkelmedewerker aanwezig om klanten te helpen bij het plaatsen van hun bestelling.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!