​Winkelstraat.nl komt met pick-upservice voor retouren

Shoppers die hun aanschaf bij één van de 130 retailers op Winkelstraat.nl willen terugsturen, kunnen hun retouren thuis laten afhalen. De pick-upservice kost 7,95 euro.

Consumenten kampen nu bij het retourneren met lange wachttijden en beperkte openingstijden bij pakketpunten, aldus de etailer. Shoppers willen daarnaast niet langer hun bonnetje met een track-and-tracenummer bewaren, zegt ceo Joost van der Veer. “Het thuis ophalen van de retourzending past dan ook goed binnen ons luxe boetiek-concept.”

Shoppers kunnen online aangeven dat ze een bestelling willen retourneren. Via e-mail worden retourinstructies en een verzendlabel verzonden. De klant voorziet het pakket van het label en plant online een afhaling in. Via UPS.com kan een tijdvak van twee uur worden geselecteerd waarin het product wordt opgehaald.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!