Garcia Jeans zet in op online klantbeleving

Het Nederlandse jeansmerk Garcia Jeans heeft zijn website vernieuwd en voorzien van drie tools. Bij deze tools draait het om inspiratie, advies en gebruiksgemak.

Met de outfit of the week-tool stelt Garcia Jeans moodboards samen aan de hand van verschillende producten. Bezoekers op de website kunnen de looks bekijken of zelf een moodboard samenstellen met hun favoriete items. De just my style-tool helpt consumenten bij het vinden van een outfit die past bij hun stijl. Aan de hand van een menu waarbij gevraagd wordt naar de favoriete kleur, look en stijl bepaalt de tool welke items hier het beste bij passen.

De perfect pair-tool tot slot helpt consumenten in hun zoektocht naar de perfecte jeans. De website genereert aan de hand van een keuzemenu passende suggesties. Dit menu vraagt consumenten onder meer naar de favoriete wassing, kleur, fit en maat.

Het nieuwe digitale platform is gebaseerd op een fashionmagazine. Bezoekers van de website scrollen van links naar rechts zodat ze het gevoel hebben in een magazine te bladeren. Daarnaast beschikt het platform over een responsive design. In de toekomst moet de site worden voorzien van features als co-creatie en live chats met fashiondesigners.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!