Superwinkel.nl wil 'warenhuis in A-merken' worden

Online parfumerie Superwinkel.nl heeft zijn assortiment uitgebreid met veertienduizend speelgoedartikelen. Binnenkort volgen andere productgroepen. Superwinkel wil uiteindelijk uitgroeien tot een compleet warenhuis in A-merken.

De etailer denkt met zijn assortimentsuitbreiding snel marktaandeel te kunnen winnen ‘in een snelgroeiend online segment’. De onlineverkoop van speelgoed was in 2013 goed voor 105 miljoen euro, een stijging van 27 procent ten opzichte van het voorgaande jaar.

Superwinkel.nl werd in 2009 opgericht als online parfumerie en boekte vorig jaar een omzet van 8,4 miljoen euro. De webwinkel heeft acht medewerkers in dienst. De etailer heeft drie jaar op rij de Thuiswinkel Awards Publieksprijs in de categorie levensmiddelen en persoonlijke verzorging gewonnen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!