​House of Fraser zet in op augmented reality

House of Fraser breidt zijn app voor iPhones en iPads uit met augmented reality. Hiermee krijgen klanten toegang tot extra content als video’s, muziek , 3D productreviews, recepten en shoppable lookbooks.

De zogenoemde scan and explore-toevoeging is afkomstig van Layar AR technology. Zij integreerden de functionaliteiten in het app commerce platform waar de app van House of Fraser op draait. House of Fraser gebruikt de technologie om productpagina’s uit te breiden met interactieve content. Hierdoor krijgen klanten toegang tot een uitgebreider beeld van de mogelijkheden van producten, bijvoorbeeld via video.

“De toevoeging aan de app stelt ons in staat om een innovatieve customer experience te creëren”, aldus Andy Harding, directeur customer office bij de retailer. “Consumenten kunnen hierdoor op een nieuwe manier online bij ons shoppen en kennismaken met ons assortiment.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!