Het Amerikaanse AT&T heeft een nieuwe conceptstore geopend met allerlei technologische snufjes. De winkel in Lubbock, Texas is voorzien van de laatste ontwikkelingen op het gebied van winkeltechnologie.
De nieuwe winkel presenteert zijn producten middels digital signage, digitale brochures en interactieve videoschermen. “Alle technologie in de winkel stelt onze klanten in staat producten op een nieuwe manier te beleven”, aldus Hardmond Williams, directeur bij AT&T North. “Alle productpresentaties zijn interactief en gericht op hun mobiele levensstijl.”
De winkel is verdeeld in drie zones. De zogenoemde connected experience-zone toont klanten hoe zij producten dagelijks kunnen gebruiken. Dit gebied richt zich met name op muziek, beveiliging en entertainment. De community-zone stelt klanten in staat om nieuwe producten en apps te testen met hun toestel voordat zij deze aanschaffen. Tot slot is er de explore-zone waar shoppers de nieuwste producten van AT&T kunnen zien. Elk product is voorzien van digitaal display waarop de klant middels video uitleg krijgt over de werking van het product.
Reacties 0