​Hugo Boss zet omnichannel stappen

Hugo Boss investeert de komende twee jaar flink in zijn omnichannelstrategie. De fashionretailer hoopt daarmee zijn online omzetaandeel te kunnen vergroten.

Als onderdeel van de omnichannel aanpak krijgen de fysieke winkels een nieuw POS-systeem en gratis wifi. Klanten kunnen er straks verder hun online bestelde aankopen afhalen. Voor 2017 staan digitale kassabonnen, sameday delivery en online reserveren van producten op het programma.

De modeketen test de nieuwe functionaliteiten momenteel in onder meer Oostenrijk en België. Volgend jaar wordt de proef verder uitgerold, waaronder naar Nederland. Hugo Boss heeft ruim vierhonderd eigen winkels. In ons land heeft de retailer 25 eigen vestigingen. Ook het hoofdkantoor is hier gevestigd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!