​Tilburg zet in op beacons

Tilburg voorziet ruim honderd winkeliers en horecabedrijven in de binnenstad van beacons. Dat gebeurt op initiatief van 100% Lokaal, een specialist in lokale marketing.

100% Lokaal werkt hiervoor samen met het uit Sneek afkomstige Lightcurb, dat de beacon-technologie, software en apps levert. Het platform laat ondernemers consumenten relevante informatie aanbieden op hun smartphone. De berichten worden middels iBeacons verstuurd. Alle deelnemende ondernemingen beschikken over deze informatiedragers. Zodra de beacons een consument opmerken in hun directe omgeving versturen zij hem een bericht. Dit kan een aanbieding, coupon of meer informatie over een product of dienst zijn.

Om de berichten te ontvangen dienen bezoekers de 100% Lokaal-app geïnstalleerd te hebben op hun telefoon. Deze is beschikbaar voor iOS- of Android-toestellen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!