​Karwei opent interactieve pop-up etalage

Karwei heeft in het centrum van Groningen een interactieve etalage ingericht. Voorbijgangers kunnen daar rond de feestdagen op een touchscreen voor een woontrend kiezen, waar ze vervolgens een kortingsbon voor krijgen.

Het interactieve scherm in de Zwanestraat is gekoppeld aan een printer die in de pop-up winkel staat. De geprinte code voor bijvoorbeeld korting op alle meubelen en verlichting is in de bouwmarkt van Karwei te verzilveren.

Karwei werkt voor de interactieve etalage samen met Iretail Solutions. Het touchscreen maakt volgens eigenaar Richard Kuijpers geen gebruik van touchfolie, maar van speciaal ontwikkelde touchpads die op infrarood of op licht werken. “Touchfolies werken bijna niet meer op de nieuwe winkeletalages, omdat de ruiten te dik zijn of een zonwerende folie bevatten.”

Als de testcase succesvol verloopt wil de retailer het concept ook voor andere lokale bouwmarkten inzetten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!