​De Bijenkorf stelt interim-marketingdirecteur aan

De Bijenkorf heeft een voorlopige opvolger aangesteld voor marketingdirecteur Robert Bohemen. Manager PR & events Suzanne van de Velde neemt de functie van marketingdirecteur de komende periode waar, blijkt uit een interne mededeling in handen van RetailNews.

In de tussentijd wordt gezocht naar een opvolger van Bohemen. Hij treedt per 1 februari aan als directeur formule en marketing bij Blokker. In die nieuwe functie wordt hij verantwoordelijk voor het transitieproces en de omnichannelstrategie van de winkelketen. Zo hoopt Blokker met zijn komst de uitrol van de vernieuwde winkelformule te kunnen versnellen.

Bij de Bijenkorf was Bohemen als chief marketing officer onder meer betrokken bij het digitaliseren van de klantuitingen en het vormgeven van de premium experience-strategie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!