​Zalando frist app op

Online kledingretailer Zalando heeft zijn app van een update voorzien. Met de vernieuwingen speelt het concern in op de groeiende populariteit van m-commerce. Zestig procent van het aantal bezoekers op Zalando komt momenteel al binnen via mobiele apparaten.

De update is gericht op het bieden van een optimale online winkelervaring en kwalitatieve inhoud, zegt head mobile product en engineering Nuzhat Naweed. “We willen onze klanten inspireren en ze het aanbod van Zalando laten ontdekken, maar ze ook boeiende content bieden die speciaal voor deze app is ontwikkeld."

De vernieuwde app maakt gebruik van afbeeldingen van hoge kwaliteit. Hierdoor kunnen klanten artikelen goed bekijken en kunnen zij ver inzoomen zonder dat de foto aan kwaliteit inlevert. Daarnaast bevat de app speciaal voor mobiel ontwikkelde content zoals video en redactionele content op het gebied van trends en lookbooks. “Deze content richt zich niet alleen op producten, maar ook op content die relevant is voor de hele customer journey”, aldus Naweed.

De vernieuwde app is beschikbaar voor iOS- en Android-toestellen en is in-house ontwikkeld door het mobiele team van Zalando. In al zijn eerdere versies is de app meer dan veertien miljoen keer gedownload.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!