Vier pijnpunten rond productinformatie

Correcte en complete productinformatie is essentieel, zowel voor retailers als voor consumenten. Niet voor niets kondigden het Centraal Bureau Drogisterijbedrijven (CBD) en het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) deze week een programma aan om de kwaliteit van productinformatie te verbeteren, onder de naam DatakwaliTijd 2.0. Waar gaat het het vaakst mis als het gaat om productgegevens? In deze infographic van Edgecase, specialist op het gebied van productdata, staan vier belangrijke pijnpunten op een rij.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in